ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی و آرزوی سلامتی برای کلیه فراگیران:

با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان فعالیت آموزشی دانشگاه ها به صورت حضوری و لزوم رعایت موارد بهداشتی و ایمنی از جمله خودداری از رفت و آمد غیر ضروری در محیط های عمومی و تجمعات، در این زمان که امکان برگزاری کلاس‌های حضوری برای فراگیران وجود ندارد، لذا برگزاری کلاسها با هدف حفظ سلامت فراگیران به صورت آموزش از راه دور برای کلیه ثبت نام شدگان (دوره زمستان ۹۸ و بهار ۹۹) برنامه­ریزی شده است.

  • با توجه به برنامه­ریزی های صورت گرفته مبنی بر برگزاری دوره آموزشی در بستر مجازی، مقتضی است کلیه متقاضیان جهت امکان ورود به کلاس در سایت https://eseminar.tv  به صورت رایگان ثبت نام نمایند لازم به ذکر است در هنگام ثبت نام کاربری تعریف شده نام و نام خانوادگی شخص فراگیر به صورت فارسی باشد.
  • ساعات برگزاری کلاس ها ۱۷ تا ۱۹ خواهد بود و روزهای برگزاری کلاسها متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • لینک برگزاری هر جلسه روز قبل در سایت سازمان  قرار خواهد گرفت لذا فراگیران میبایست پس از مطالعه با دقت راهنمای شرکت در وبینار نسبت به ثبت نام در کلاس اقدام نمایند لازم به ذکر است کد تخفیف ۱۰۰% شرکت در هر جلسه به ایمیل فراگیران ارسال خواهد شد.
  • جلسه اول کلاس با عنوان وبینار "بافت فرسوده، چالشها و راهکارها" توسط جناب آقای مهندس علی پورتقی مدیر اداره امور مناطق معاونت توسعه محلی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری تهران مورخ ۱۷/۲/۹۹ ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سایت https://eseminar.tv  برگزار میگردد.
  • کلیه فراگیران (دوره زمستان ۹۸ و بهار ۹۹) بایستی در تمامی کلاس­ها حضور داشته باشند و تنها یک غیبت در طول دوره آموزشی مجاز می­باشد و گواهی شرکت در دوره برای فراگیرانی که بیش از یک جلسه غیبت داشته باشند، صادر نمی گردد.

فراگیرانی که در دوره آموزشی بهار ۹۹ ثبت نام نموده اند و با توجه به عدم امکان برگزاری کلاسها به صورت حضوری؛ فیلم آموزشی ۳ کارگاه اول در اختیار آنها از طریق سایت سازمان  قرار خواهد گرفت. 

نشانی ایمیل سازمان   

nosazi.isf@gmail.com 

سایت سازمان نوسازی بهسازی شهر اصفهان 

https://new.isfahan.ir/Index.aspx?tempname=sazmanNosazivabehsazi&lang=1&sub=14