هادی میرمیران: می دانید به نظر من یکی از مشکلات امروز ما این است که دائم درباره معماری و ثروت معماری گذشته ایران حرف میزنیم، آن را سخت تحسین می کنیم، درباره مبانی و ارزشها و نظام کلی آن داد سخن می دهیم، اما بالاخره هنوز برایمان دقیقاً مشخص نشده است که چرا این کار را می کنیم وو مطالعه معماری قدیم ایران چه اهمیت و سودی دارد و آیا ما باید صرفا به تحسین آن اکتفا کنیم چون تمام شده و از بین رفته است، و به عبارتی فقط کار تحقیقاتی صرف در این باره انجام دهیم، یا نه امید داریم نتایجی هم از این بررسیها برای معماری امروزمان بگیریم؟ 
به همین منظور آکادمی شهرسازی ایران در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان و علاقمندان به رشته های شهرسازی و معماری بیست و پنجمین سلسله بازدید های همگردی شهری را این هفته در محلات اطراف میدان نقش جهان اصفهان همراه با بررسی طراحی در مرتبه محلات تاریخی و مشاوره در مورد آزمون مرحله دو شهرسازی برگزار نماید.


قیمت این همگردی با توجه هزینه استاد راهنما و هزینه پذیرایی 35 هزارتومان خواهد بود. البته لازم به ذکر است تخفیفاتی برای برخی افراد در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشد:
25 درصد تخفیف زود هنگام تا سه شنبه شهریورماه 1400

20 25 درصد تخفیف برای اعضای کانال تلگرام و واتساپ آکادمی

 

قوانین:
- حضور به موقع راس ساعت 17:00 در مکان مورد نظر
- رعایت زمان بندی ها و نظم در طول همگردی
- زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و الزام توجه به نکات بهداشتی برای محافظت در برابر ویروس کرونا
- رعایت شئونات اسلامی و انسانی در همگردی


تذکر:  در صورت انصراف یا عدم حضور به موقع در مکان و یا عدم شرکت در همگردی آکادمی شهرسازی هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت پول نخواهد داشت و وجه دریافتی استرداد نخواهد شد.

برای ثبت نام روی دکمه ثبت نام در زیر ضربه بزنید

 

لینک ثبت نام